Ibland får man glädja sig åt de små sakerna

Dagens maratonlopp (som var mitt livs åttonde i ordningen) gick verkligen inte bra, vilket var delvis väntat med tanke på hur formen sviktat de senaste veckorna. Trots det får jag vara glad över det faktum att jag fullföljde ännu en mara, även ifall vädret och formen lämnade mycket att önska.

Dock är det ingen idé att älta det länge till för det fanns ju faktiskt många bra saker som inträffade i samband med loppet och under denna resa. Det är de positiva sakerna man får försöka ta med sig, och i synnerhet de små sakerna som till synes kan verka obetydliga men som på det stora hela kan göra en stor skillnad.

Gillar du Vinnarskolan och det jag gör?
Donera då gärna en slant till antingen
Swish: 1236397772
Bankgiro: 5188-3304

Ditt stöd betyder oerhört mycket för mitt fortsatta arbete i att driva, utveckla och förbättra Vinnarskolan.
Stort tack för din gåva!

Alexander Söderberg
Ordf Vinnarskolan