Min första löprunda på 10 månader… detta hände 🏃

10 månader utan löpning har känts som en evighet.
Idag (första maj) var det äntligen dags igen.

Det var inte snabbt.
Inte snyggt.
Men det var ett steg tillbaka.

Och ibland är det allt som krävs. 🦵🏻

#vinnarskolan #alexandersoderberg #personligutveckling #personalgrowth #persönlichkeitsentwicklung #running #löpning #laufen #sports #rehabilitation

-Hemsida: vinnarskolan.se
-Instagram: https://www.instagram.com/alexsoderbergvinnarskolan/
-Rumble: https://rumble.com/c/c-3726497
-Facebook: https://www.facebook.com/vinnarskolan.se/
-Vinnarpodden (Spreaker): https://www.spreaker.com/show/vinnarp…

Dela visdomen!

Se även: